Podmienky súťaže

Hodnotenie súťažných prác

Projekty budú hodnotené na základe týchto kritérií:

Ekologickosť
materiálov

Obal musí byť biologicky rozložiteľný, recyklovateľný, opakovane použiteľný alebo s nízkym environmentálnym dopadom.

Funkčnosť a realizovateľnosť

Obal musí byť praktický a ľahko použiteľný. Mal by zabezpečiť ochranu produktu počas prepravy aj skladovania.
Hodnotí sa, či bude návrh možné zrealizovať s predpokladanými technológiami, ktoré budú dostupné v roku 2050, aj s možnosťou sériovej výroby.

Inovácie
a kreativita

Hodnotí sa originálnosť, kreativita a inovatívnosť v použitých technológiách, materiáloch a dizajne.

Estetika

Vzhľad a vizuálna príťažlivosť obalu má upútať pozornosť spotrebiteľov, zvýšiť predajnosť produktu a podporiť jeho udržateľnosť.
Súťažné práce hodnotí odborná porota
Do hodnotenia bude zaradený každý súťažiaci, ktorý do termínu uzávierky zaregistruje práce prostredníctvom online prihlášky a splní podmienky zaradenia do súťaže.

Návrhy bude hodnotiť odborná porota zložená z expertov na ekologický dizajn, materiálové inžinierstvo a marketing. Porota na základe prihlášok vyberie súťažné práce, ktoré postúpia do finále.
Víťazi budú vyhlásení na podujatí ENVI Summit 02. 10. 2025.
 Na podujatí budú vystavené aj finálne práce.

Porota

Silvia Seneši Lutherová

Zástupkyňa riaditeľa pre odborné záležitosj
Slovenské centrum dizajnu

Lívia Lörincová

Grafická dizajnérka

Karol Ponesz

Country Manager
Mattoni 1873

Manažér s viac ako 30 ročnými skúsenosťami v predaji, marketingu, financiách či logistike. Pôsobil na vedúcich pozíciách v spoločnostiach ako Henkel, Pilsner Urquell, Hyza. Od roku 2016 pôsobí ako Country manager v spoločnosti Mattoni 1873 Slovensko, ktorá je najväčším výrobcom nealkoholických nápojov v strednej Európe. Dlhodobo sa venuje téme cirkulárnej ekonomiky a udržateľnosti.

Hana Nováková

generálna riaditeľka
OZV ENVI - PAK

Lukáš Písecký

CEO
DIW print

Počas štúdia marketingu v Zlíne spoluzaložil tlačiareň DIW print. Za 13 rokov sa tlačiareň etablovala v segmente luxusného packagingu a výroby zberateľských športových kartičiek. Posledné tri roky viedol spoločnosť na pozícii CEO so zameraním na transformačnú a finančnú stratégiu. Od septembra si užíva otcovskú “dovolenku”.  

Joachim Quoden

Managing Director
EXPRA

Jakub Hankovský

Managing Director
Ipsos Slovakia

Skúsený sociológ s doktorátom z oblasti inovatívnych metodologických prístupov a odborník na marketingový prieskum pôsobí v Ipsose od roku 2012. Viedol globálnu skupinu Automotive CX & MS a koordinoval tímy pre zákaznícku skúsenosť a mystery shopping v Česku. Okrem iného sa dnes venuje inovatívnym prístupom vo výskume, ako napríklad analýze dát zo sociálnych médií s využitím generatívnej umelej inteligencie.

Katarína Kretter

Riaditeľka oddelenia komunikácie
OZV ENVI - PAK

Vyštudovala marketingovú komunikáciu a anglický jazyk na Filozofickej fakulte UK v Bratislave. Pôsobila v komunikačných a reklamných agentúrach, ale od r. 2008 venuje svoju energiu a skúsenosti OZV ENVI – PAK, v ktorej vedie tím komunikačných a marketingových expertov. Triedenie odpadu, udržateľnosť a ochrana životného prostredia sú atraktívne témy, ktoré s radosťou sprostredkúva verejnosti.

Ondrej Gavalda

Dizajnér a pedagóg
VŠVU Bratislava

Pôsobí ako dizajnér a pedagóg v ateliéri Identita na Katedre vizuálnej komunikácie VŠVU. So študentmi sa venuje projektom z oblasti obalového dizajnu a skúma celý proces jeho tvorby – od kreatívneho návrhu až po výrobu. Je expertom na zosúlaďovanie predstáv klientov, kreatívnych ambícií dizajnérov a rôznych výrobných obmedzení

Norbert Šulek

CEO
Guardian Garden

S viac než desiatimi rokmi skúseností v oblasti imerzívnych technológií prináša Noro jedinečný pohľad na to, ako tieto technológie ovplyvňujú spôsob, akým žijeme, pracujeme a komunikujeme. Je spoluzakladateľom spoločnosti Guardian Garden, spin-offu firmy Touch4IT, kde sa venuje búraniu bariér medzi virtuálnym a reálnym svetom.

Načítavam Online predaj vstupeniek, čakajte prosím...
Vstupenky